فروش انواع سازآلات موسیقی

ساخت وبلاگ

یکی از انواع محبوب گیتار مربوط می باشد می توانید علاوه بر مشخصات فنی، قیمت گیتار را نیز مشاهده فرمایید.

ساختار گیتار الکتریک کمی با ساز های زهی متفاوت می باشد.ارتعاش سیم ها به واسطه خاصیت مغناطیسی پیکاپ ها به تقویت کننده یا امپلی فایر منتقل شده و در خروجی صدای متفاوت و تقویت شده ای خواهید داشت پس قاعدتا گیتار الکتریک بدون امپلی فایر و افکت ها صدایی نخواهد داشت.

ساختار پرطرفدار ترین ساز قرن بیستم در سبک های مختلف موسیقی بسیار متفاوت است همچنین به این نکته توجه داشته باشید قیمت این ساز با توجه به تنوع برند و انواع آن بسیار متفاوت می باشد پس می توان به این نتیجه رسید خرید گیتار الکتریک و تجهیزات آن برای نوازندگان مبتدی پروسسه بسیار پیچیده ای می باشد.

قیمت گیتار الکتریک

قیمت گیتار الکتریک با توجه به کیفیت و جنس بدنه،‌ نوع و برند پیکاپ ها و سایر عوامل بسیار متغییر و گسترده است و از حدود 5 میلیون تومان به بالا می باشد. برخی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برندهای این ساز می توان به ESP,Gibson,Gretsch,PRS,Fender,Ibanez و … اشاره کرد.

خرید گیتار الکتریک قسطی

فروشگاههای  اینترنتی به عنوان فروشنده تخصصی انواع ساز و تجهیزات استودیویی امکان خرید قسطی ساز را برای شما فراهم آورده است.

امکان خرید اقساطی با اقساط حداکثر 24 ماهه فراهم میباشد، میتوانید با مراجعه به صفحه فروش اقساطی ساز تعداد اقساط و قیمت تمام شده محصول موردنظرتان را مشاهده کنید.

فروش انواع سازآلات موسیقی...
ما را در سایت فروش انواع سازآلات موسیقی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشاد guitar بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 15 آبان 1401 ساعت: 18:10